Jak úspěšně prodávat víno

(Vinařský marketing v praxi)

Otto Schätzel a kol.

obálka

236 stran, brož., formát 160 x 225 mm, cena 290 Kč
ISBN 80-903534-1-X

Pro Svaz vinařů ČR vyrobilo nakladatelství Radix, které částečně zajišťuje i prodej konečným spotřebitelům.

Publikace je momentálně rozebrána.

Kniha je překladem německého originálu "Erfolgreich Wein vermarkten" specialisty na vinařský marketing Otto Schätzela a kolektivu.

Je určena především středním a menším vinařským firmám, které jsou si vědomy nutnosti nového řízení podniku zaměřeného na orientaci na zákazníka. Vysvětluje obecné teoretické principy marketingu a velký důraz pak klade na specifické návody a postupy vhodné pro vinařskou firmu.

Do závěrečné části vložil vydavatel přílohu s doporučeními pro české a moravské vinaře, které byly zpracovány na základě našich vinařských marketingových studií a týkají se zejména sortimentu a kalkulace cen pro naše podmínky.

Pro firmy, jež exportují víno či o jeho exportu uvažují, jsou zde uvedena i nejdůležitější pravidla mezinárodních obchodních podmínek Incoterms.

Z obsahu: